شرایط و مقررات
ولکادو همواره در راستای آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. تمامی محصولات پس از تحویل در محل باید در حضور مامور پست باز شده تا از سلامت کامل کالا اطمینان حاصل شود ؛ در غیر این صورت مسئولیت این کار تماما به عهده خریدار خوادهد بود.
لطفا برای آگاهی در مورد روش ارسال کالای خریداری شده از رویه ارسال سفارش دیدن فرمایید
در صورت استفاده از کد تخفیف پس از نهایی شدن سبد خرید، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده پیک حمل و نقل است و ولکادو تنها در صورت تایید پیک حمل کننده سفارش و تنها در راستای تسهیل امور، کار پیگیری خسارت را دنبال میکند.
شرایط جایگزینی کالا
اگر کالای خریداری شده،دارای ایراد فیزیکی باشد باید در حضور مامور پست با ولکادو تماس گرفته شود و عکس به واحد پشتیبانی ارسال گردد داشته باشد.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض کمتر از 24 ساعت کاری پس از تحویل
سفارش به پشتیبانی ولکادو اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به
همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات با هماهنگی با واحد پشتیبانی ، به ولکادو ارسال شود.
– لازم است کارتن و جعبه و متعلقات اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– این سرویس هیچ گونه اشکالهایی (شکستگی ساقه، بی حالی گیاه و تغییر شکل ظاهری و …) که در اثر هرگونه نگهداری نادرست کاربر پس از تحویل محصول ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نگهداری و … را شامل میشود.
اگر مشتریان در روز مقرر شده بر مبنای زمان های اعلام در بخش رویه ارسال سفارش از تحویل گیاه و یا اقلام دیگر به شرط سالم بودن ، خودداری کنند تمام مبلغ حمل و نقل تمام شده برای ولکادو و هم چنین 20 درصد از مبلغ سفارش کسر شده و مابقی 80 درصد به حساب مشتری واریز میگردد.
– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی ولکادو از طریق تلفن، ایمیل یا تیکت اطلاع داده شود.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات نوشته شده در وب سایت است.
– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی ولکادو از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود
توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی پس از تحویل به هیچ عنوان انجام نمیگیرد
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات ولکادو (شماره تلفن 09051847499 ) اطلاع داده شود.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به پشتیبانی ولکادو ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ولکادو بازگردانده شود.
توجه
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط ولکادو، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود.
کالای آسیب دیده را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی ولکادو جداً، خودداری کنید.
در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@wolkado.com ایمیل کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
– اگر ساکن قزوین هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با ولکادو تماس بگیرید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایرادفیزیکی، وجود مغایرت کالا یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید پشتیبانی ولکادو برسد، هزینههای ارسال توسط پشتیبانی محاسبه و اعلام خواهد شد .
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط پشتیبانی، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
-پشتیبانی ولکادو ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورت تایید ایراد و آسیب فیزیکی توسط کارشناسان ولکادو ، کالا تعویض خواهد شد و مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگر جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ ولکادو بنا به انتخاب مشتری کالای جایگزین دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای جایگزین(مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، ولکادو تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و ولکادو در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط ولکادو ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان ، به طور میانگین 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
– از هنگامی که وضعیت کالا توسط پشتیبانی، اعلام شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی ولکادو است.
درخواست خود را چطور به پشتیبانی اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع مرجوعی ، ارسال کنید.
–یا با شماره 09051847499 (+98) پشتیبانی تماس بگیرید.
– یا به info@wolkado.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش و شناسه کالا در هر یک از روشهای بالا الزامی است.